16. februar 2011

Tanker fra en onsdag!

Jeg ville gerne bruge bloggen til at bekende alverdens synder, men jeg tror på jeg er blevet for gammel til at udlevere mig selv på den måde. Men Jeg vil gerne blogge om ting som sker i mit liv og ting der undrer.

Jeg tænker meget over små ting i verden og jeg tænker bestemt meget over hvordan min verden former sig. For tiden går store dele af min tankevirksomhed på mit nye job, mit nye hjem og mit forhold som også har ændret sig en del. Desuden tænker jeg meget på sol og sommer, jeg trænger virkelig til sol og sommer og duften af nyslået græs og grill i haven.
Jeg tænker på lange cykelture uden nogen synderlig tankevirksomhed og på at være glad.
Hvordan bliver man glad? Hvad gør mig glad? For tiden er det svært at svare på, men jeg leder efter et godt svar, jeg håber snart at blive klogere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar