9. marts 2011

styr på dagene?

I går skrev jeg på forskud åbenbart - tanker fra en onsdag, og det er jo først onsdag i dag!
Nogle gange ønsker man sig at kende svarene på alting på forskud, sådan har jeg det for tiden, uvished gør mig utryg og usikker. Min nylige flytning har også lidt med tingene at gøre, der er så meget nyt og mange ting at forholde sig til og nye ting at bo sammen med.
Jeg går og mærker tingene og stedet når jeg er her alene, men jeg er stadig ikke tryg, jeg har mine ting og min base her, men jeg mangler et eller andet, noget jeg ikke kan sætte fingre på, jeg ved ikke hvad, men jeg har tænkt mig at finde det. Indtil da vil jeg udforske min nye verden og søge efter svar og tryghed.
I går skrev jeg vist at jeg ikke ville krænge min sjæl ud, men måske har jeg gjort det lidt alligevel.?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar