20. marts 2011

Macbook

Uhh jeg har købt mig en ny computer, mange timers frustrationer over det gamle hakkebræts manglende evne til at gå på trådløs net og den uendelige lange tid som den var om at starter, fik mig til at se på en MacbookPro, min kæreste er varm fortaler for den og jeg ved efter at have rørt en masse ved hans macbook at den skulle ses live i første omgang.
En tur u Humac og epplehuset gav mig også ret i at den var super lækker, men havde de bæstet på lager? Nææh nej, hvad dælen er det for nogle butikker. Heldet var at vi skulle en tur til shg og købe noget andet og så kom vi lige til at kigge om de havde den, og det havde de - 200kr billigere end i humac og epplehuset! Nice!! Så nu hygger jeg med min nye mac!
Jeg har en masse på hjertet, men tror jeg vil pleje min mavepine lidt først! Sammen med MAC'en!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar