22. marts 2011

Nothing special

Når nu livet ikke helt flasker sig som man gerne vil eller havde planlagt bliver man nok en smule eftertænksom, jeg gør i hvert fald!
Jeg har en svaghed for at læse blogs og er blevet meget grebet af en blog, en blog skrevet af en jeg kender fra fortiden, en blog med tanker og overvejelser som giver en stof til eftertanke: Om livet, om forhold, om singleliv og små detaljer.. Især delen om forhold og singleliv har grebet mig, fordi dele af den minder mig om mit eget liv, jeg kan identificere mig med vedkommende og føler meget med hende, hendes liv har taget nogle stygge vendinger, nogle vendinger som ingen ønsker sig at oplevet, jeg synes jeg har været tæt på at skulle ned af hendes vej, men drejede fra i sidste øjeblik, men denne omvej ud på et sidespor får mig til at være mere eftertænksom, måske også mere indesluttet med nogle ting, men tingene bliver tænkt - forfra,bagfra og fra siden før de kommer ud..
Hvor er jeg så på vej hen nu? Det må guderne vide, men jeg forsøger at blive i bevægelse, tingene er ikke altid nemme og jeg har nogle dage lyst til at grave mig dybt ned under dynen og blive der, men det bliver bedre, jeg ved det!!
Kom bare an verden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar