22. august 2012

Bukser til A

Mine barselssyslerier går meget på syning til A og til huset, indtil videre har A fået bukser og en bøllehat ud af det ( egentlig mere end en hat, men det er en lang historie!) både bukser og hat er med det fantastiske sove Trine stof, med de søde elefanter! Stoffet minder om min egen barndom for det søde elefanter var nemlig på min babydyne også...
Bukserne er fra bogen : sy sejt børnetøj, som jeg lånte i bogbussen for at få inspiration, dog har jeg selv formindsket mønsteret så det passer til 4mdr i stedet for 1 år gamle poder.
Det var mit første forsøg på at sy i isoli, en ikke hel smertefri debut, lommerne bagpå sidder fx lidt skævt, men som min søde søster siger så kan vi bare give blenumsen skyldt ;-)
Den orange rib tænkte jeg var go sammen med turkis og gule elefanter - og synes faktisk det spiller ok!

Hatten var et mønster som jeg fandt på nettet, jeg havde forsøgt et par frihåndsforsøg med hatte og de blev jævnt skæve, den ene lignede noget som var Robin Hood værdigt. Men den her model kan vendes så den kan bruges på begge sider! A synes også rar at sutte på, men det er alt vist!

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr.
    I venstre side af min blog finder du mine 2 andre lækre give aways(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet