23. august 2012

Hverdagen !

Hos os er der ikke meget mønster i hverdagen, mange andre små børn har tilregnelige mønstre, sove og spisevaner at forstå! Hos os er ingen dage ens, jo altså søde A sover som oftest hele natten og ved 6.30-7.00 tiden er det tid at blive tanket efter 9 timers søvn, herefter krudter han tit et kvarters tid og efterfølgende kan vi de fleste dage sove et par timer mere, det er fantastisk, så fantastisk at børnefamilier i vores omgangskreds har blacklistet os, ej helt så galt er det vist ikke, men vi ved vi er privilligerede. Det betyder så også at jeg er ret så smadret hvis vi 7,9,13 mod forventning har gang i noget natteroderi! Resten af dagen har intet mønster, måske tager A kun en Powernap, eller to, måske sover han 4-5timer i løbet af dagen. Om aftenen har han selv indrettet sig sådan han går i seng ca 19.30-20.00 de fleste dage, men fx. Idag var kl. 21.30, det er selvfølgelig også ferie!

Nå men manglen på mønster gør koordination til en by i Rusland, har vi ærinder må man putte A i barnevognen og se om han sover, ellers er jeg begyndt også at pakke bæreselen når i indtager verden, om ikke andet kan han da få sig en på opleveren.
Forleden da vi startede til svømning blev det på et eftermiddagshold, det var nok i erkendelse af at A og jeg nok ikke lige bliver nogen der bliver gode til at komme tidligt ud af døren og afsted!
Det bliver kun lidt spændende når jeg skal tilbage på job og køre hjemmefra kl 5.45 om morgen. Heldigvis for A bliver det far der skal følge ham i dagpleje om morgenen!
Jeg starter med 29,5 time om ugen og håber det bliver en blid opstart til mine 110km kørsel hver vej.. Jeg glæder mig nu ikke, elsker hverdagen med A!

1 kommentar:

  1. Rigtig sød blog! :D
    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet