29. august 2012

Mødregruppeonsdag

Nå men så var det mødregruppe onsdag, til den anledning stod vi for det søde indlæg så i går aftes mellem 21.30 og 00.30 stod jeg i køkkenet og lavede chokolademousse og flødeboller.. Den skarpe læser ville måske tænke at det var et ukristeligt tidspunkt for den slags sysler, men resten af dagen var gået i selskab med Guldklumpens moster, Mormor og morfar, så vi var altså først hjemme kl 21.15.
Men chokoladechoket blev ganske godt modtaget sammen med de andre mødre og var besværet værd.
Vores onsdagsmøder trækker tit ud, og igen idag endte vi med at have været sammen næsten 5 timer før vognen trillede hjemad igen, og såå ses vi endda igen i morgen til gymnastik.. Men vi hygger os sammen, det er dejligt.

Da min kæreste kom hjem og kunne passe A ræsede min cykel ud i verden for at genfinde fordums form, der er laaang vej endnu, men jeg overhalede to fra en cykelklub, måske var det også derfor at jeg satte hurtigste tid, siden A blev født? Man kan jo ikke bare give op når nu man er kommet forbi dem, så det var absolut heller ikke sjovt da cyklen punkterede 1km inden jeg var hjemme, men det var en vældig punktering ikke noget siven eller noget, nix "BanG, Flad"!
Nu er jeg helt færdig, tror jeg har fået for lidt væske idag, til gengæld sidder jeg nu og nyder en omgang hjemmelavet hindbær/ribs-saft, mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar